Een bestelling opnemen is één van de belangrijkste taken binnen jouw cafetaria. Vaak heb je een personeelslid die de bestellingen opneemt, en dit opschrijft of in een systeem zet. Dit kost veel tijd en geld. Gelukkig zijn er tegenwoordig genoeg systemen die jou kunnen helpen met het opnemen van de bestellingen, en het volledig automatiseren. Je hoeft alleen nog maar de bestelling af te lezen, en gereed te maken. Wij van Lekkerfriet.nl kunnen jou een slim en gebruiksvriendelijk bestelsysteem leveren, waar je weinig omkijken naar hebt.
Er zijn al heel lang verschillende bestelsystemen op de markt, echter is dit tijdens de coronacrisis alleen nog maar toegenomen. Dit omdat veel horecazaken gedwongen moesten sluiten. Niet iedere horecazaak is hetzelfde, daarom beschikt ieder bestelsysteem zo over zijn eigen functies. De bekendste platformen hier in Nederland zijn Thuisbezorgd, Uber Eats, en Deliveroo. Maar tegenwoordig is er ook een bestelplatform specifiek voor cafetaria’s; Lekkerfriet.nl. Bij het kiezen van een bestelsysteem is het belangrijk om te letten op bepaalde aspecten zoals de gebruiksvriendelijkheid, opstart kosten en natuurlijk de commissie die je moet afdragen. Dit is bij ieder bestelsysteem anders.
Omdat niet ieder restaurant hetzelfde is, verschillen ook de bestelsystemen. Een cafetaria heeft vaak maar beperkte ruimte om te eten, en richt zich dus vooral op klanten die eten komen afhalen, of willen laten bezorgen. Je hebt dus geen systeem nodig, waarin je tafels kunt reserveren. Lekkerfriet.nl heeft een bestelsysteem ontworpen die speciaal is gemaakt voor cafetaria eigenaren. Ons systeem is gericht op afhalen en bezorging, en past naadloos binnen vrijwel ieder cafetaria.
De meeste bestelsystemen zijn heel algemeen, en bieden functies die de meeste cafetaria’s niet nodig hebben. Lekkerfriet.nl heeft zich volledig gericht op de cafetaria eigenaar, en levert dus ook alleen wat je nodig hebt zodat het niet onnodig complex is. Ons platform is gericht op het verhogen van de omzet, en het besparen op personeelskosten. De persoon die momenteel de bestellingen opneemt, kan daarvoor in de plaats meehelpen met het klaarmaken van de bestellingen, en zo dus ook het proces verbeteren.